Zaproszenie do składania ofert na dostawę Aparatu RTG wraz z montażem oraz pracami remontowymi
Zamawiający, informuje, że termin na składanie ofert został zmieniony na dzień 10.08.2021 roku, godzina 12:00.
Zadanie inwestycyjne pn. „Zakup aparatu RTG wraz z montażem oraz pracami remontowymi dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. celem zapobiegania COVID-19” finansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla Jednostek Samorządu Terytorialnego.
Pliki do pobrania
Logo (29.05 KB)
Zaproszenie do składania ofert_RTG (162.00 KB)
Załącznik_Nr_1_do Zaproszenia_opis przedmiotu zamówienia (201.50 KB)
Załącznik_Nr_2_do Zaproszenia_prace remontowe (81.00 KB)
Zalącznik_Nr_2A_do Zaproszenia_przedmiar (1.47 MB)
Załącznik_Nr_3_do Zaproszenia_formularz ofertowy (79.50 KB)
Załącznik_Nr_4_do Zaproszenia_Wzór umowy (166.50 KB)
Załącznik_Nr_5_do Zaproszenia_Zasady udzielania zdalnego dostępu do zasobów (35.50 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_1_819_05.08.2021 (131.38 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_2_819_05.08.2021 (123.90 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_3_819_05.08.2021 (116.21 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_4_819_05.08.2021 (147.44 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_5_819_05.08.2021 (115.53 KB)
RTG_zmiana terminu składania ofert_05.08.2021 (113.83 KB)
RTG_pytania i wyjaśnienia_Nr_6_823_06.08.2021 (113.65 KB)
RTG_Informacja o wyborze oferty_23_08.2021 (670.49 KB)