Skargi i wnioski

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

 Składanie i rozpatrywanie skarg i wniosków

 

Tryb składania i rozpatrywania skarg i wniosków określa Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

Skargę, wniosek można złożyć ustnie lub pisemnie w interesie własnym i innych osób, a także w interesie społecznym. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez szpital lub pracownika, naruszenie obowiązujących przepisów, regulaminów , a także praw pacjenta.

Wszelkie uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez szpital usług na rzecz pacjenta.

Skargi i wnioski dotyczące działalności medycznej poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki  mogą być składane do:

  • Pielęgniarek oddziałowych,
  • Kierownika Poradni Specjalistycznej,
  • Kierowników Pracowni Diagnostycznych,
  • Kierowników działów,
  • Pielęgniarki przełożonej,
  • Ordynatorów oddziałów,
  • Zastępcy Kierownika Zakładu ds. Lecznictwa,
  • Prezesa Zarządu.

W przypadku uznania, iż przekazanie wniosku lub skargi do wiadomości Spółki jest niewystarczające, można odwołać się również do innych wymienionych poniżej instytucji zajmujących się prawami pacjenta:

  • Dolnośląski Oddział WojewódzkiNFZ
    Joannitów 6 , 50-525 Wrocław
    Sekcja Skarg i Wniosków  tel. 71 79 79 134
  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    Młynarska 46, 01-171 Warszawa

tel.: (22) 532 - 82 - 50
Ogólnopolska bezpłatna infolinia:

800 - 190 – 590   czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.0